Isu Politik Semasa

Isu Politik Semasa

@rajaretorik

Followers8.2K
Following1K

Taat Perintah Allah SWT ~ Allah SWT Sayang Kita Ahli Politik Picisan ~ You Follow Me & I'll Follow You

Joined on September 02, 2010
Statistics

We looked inside some of the tweets by @rajaretorik and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
7 hours
Average replies
1
Average retweets
1
Average likes
4
Tweets with photos
0 / 100
Tweets with videos
0 / 100
Tweets with links
0 / 100

Rankings (sorted by number of followers)

13. in country Indonesia and category Political

320. in category Political

918. in country Indonesia and category Community

Hukum pegang serigala harus... Tak haram... https://t.co/DuEcz1mNmD

Orang Arab pun bela serigala... Kenapa Melayu tak boleh bela anjing?..

Memang adapun beberapa gadis cina dikuarantin di beberapa hotel bajet... Bukan kerana virus... Katanya kerana servis... 🤣🤣🤣

Beberapa kes bunuh yang cuma kena penjara 7tahun sahaja... Biasalah... Kerajaan PH... Bertabahlah... https://t.co/GtSEaHOW3I https://t.co/GtSEaHOW3I

Cuba suruh mesin ni screen orang sembured... Orang demam boleh detect... Takanlah orang sembured tak boleh?..

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون اَللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ وَاعْفُ "Ya Allah, ampunilah dosanya, berilah rahmatMu ke atas rohnya, sejahtera dan maafkanlah dia serta Engkau... https://t.co/VtvLb2mhlH

Alhamdulillah... Baru lepas sarapan roti canai kat Restoran Ayub... Bayar pakai e-Wallet... Terima kasih guan eng...

Haziq dapat free aje... Katanya sebab dah tak ada dara... Botol coca cola pun dah boleh keluar masuk... https://t.co/0WzF4Ob4iq

Pemandu tersebut ada kandungan alkohol yang dibenarkan... Permitted alcohol content... https://t.co/o784OpFMp8 https://t.co/o784OpFMp8

Abang Hadi pilih yang mana?.. perawan atau janda?.. perawan memang menawan... Janda lebih menggoda...

Alhamdulillah... Terima kasih guan eng... Sejak dapat e-tunai... Banyak babi kat Melaka...

Mengekalkan tol menguntungkan rakyat... Selamat Tahun Baru Cina... https://t.co/yKApP7jXg2 https://t.co/yKApP7jXg2

Alhamdulillah... PH menunaikan janji mereka akhirnya... Menyediakan peluang pekerjaan kepada rakyat Malaysia untuk bekerja di Jepun... Terima kasih TunM...

DAP nak letakan Malaysi di landasan DAP yang betul... Seramnya...

Tak lama lagi mesti ada yang kata PH macam tuhan...

Apa yang orang India kat Malaysia nak semua kita dah bagi... Nak Ponggal kita bagi... Tak nak Jawi kita bagi... Nak jadi menteripun kita dah bagi... Hatta PM kitapun ada darah India... Tapi tetap tak melunakan hati kerajaan India yang dah terguris...

Sebenarnya BN jahat... (Kata DAP)

Semasa lim guan eng janji nak hapuskan Tol... 1MDb memang dah ada... Kenapa sekarang kata 1MDb punca tol tak boleh dihapuskan?.. tipu kan?..

Saya tidak lupa PRU14. Walaupun BN di Sabah mengalami kekalahan teruk di beberapa kerusi, keputusan negeri memihak kepada kita. Malangnya ada wakil rakyat bertanding dan menang atas tiket, dana dan jentera BN... https://t.co/pQZB6ZK5vE

Next Page