Purp

Purp

@PurpJezus

Followers72.9K
Following24.9K

Gamer | Anime head

Joined on December 30, 2010
Statistics

We looked inside some of the tweets by @PurpJezus and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
8 days
Average replies
0
Average retweets
6
Average likes
10
Tweets with photos
5 / 100
Tweets with videos
0 / 100
Tweets with links
0 / 100

Rankings (sorted by number of followers)

799. in country United States and category Personal

Purp
9 days ago

No way you niggas got fireworks for every day of the week...

Purp
13 days ago

Just gotta let people do them.

Even if you lose me as a friend, you did not gain an enemy.

Quoted @PurpJezus

I aint forget yall said the new xbox look like a fridge, that ps5 look like a netgear modem.

Lol for real https://t.co/9l2y5Qowuc

Purp
a month ago

I aint forget yall said the new xbox look like a fridge, that ps5 look like a netgear modem.

Purp
a month ago

Who ever did that black out shit fell or the bait and now yall gave racist and trolls the idea to silence the actual movement with ease. Smh

You gave up on me, I needed that.

Quoted @PurpJezus

It's 2020, if you got a problem with me you're beefing with yourself tbh.

-Then again It’s Up There with ANY bitxh😈 https://t.co/sbBu4B9Jki

Purp
2 months ago

It's 2020, if you got a problem with me you're beefing with yourself tbh.

Purp
2 months ago
Drake - Time Flies https://t.co/iM0Mj5SHZG

Drake - Time Flies https://t.co/iM0Mj5SHZG

Purp
3 months ago

We getting Drake best work this year hands down.

Purp
3 months ago

I just want my haircut man. 😪

Purp
4 months ago

Quoted @DaveVescio

BREAKING NEWS: Video game players are urged to play at 'reasonable times' to avoid putting an extra strain on internet networks during the coronavirus outbreak. Online gaming is 'the biggest threat to internet bandwidth' these next few weeks.

Must be smoking dick.. https://t.co/hgqqi7hyYg

Purp
4 months ago

Xbox, you a hoe.

Purp
4 months ago

Quoted @_Glintofsilver

Btw a work husband is just someone you have flirtatious banter with and they buy you snacks etc and that's it. You're not actually meant to fuck them... That my dear is called an affair.

Relationships don't mean shit to this generation.. https://t.co/OLgXBqUDSN

Purp
4 months ago

That corona bout to beat her ass thee fuck up... https://t.co/lrptIXNx8E

Purp
4 months ago

That Drake Chicago Freestyle is dangerousssss...

Purp
5 months ago

Knew they wasn't changing that leaked ending.. 🤢 #PowerTV

Purp
5 months ago

Damien Williams should be mvp.. said what I said

Next Page